السلام عليكم ورحمة الله

وحشتونى اوى ووحشتنى مدوناتكم
انا بعتذر على الغياب وعدم المتابعة المدة اللى فاتت دى
بس كنت تعبانة ومضايقة شوية
بس الحمد لله فوقت بقيت احسن كتييييييييييير من الحالة غريبة الشكل والملامح اللى كنت عايشاها دى
كنت منكدة اوى الله لا يعيدها تانى
بس انا اصلا لو ملاقيتش حاجة تنكد عليا ادور على حاجة اقرف بيا نفسى علشان الاقى جو كئيب ملائم لطبيعتى النكدية
بس اتخنقت بقى من كتر النكد وقلت مبدهاش
بلاش نكد وخليها رخامة
اشتغلت نفسى كتير اوى الفترة اللى فاتت
رخمت عليا بما فيه الكفاية وصدعتنى اوى
كنت بقعد مع نفسى ملاقيش حاجة تدايقنى كنت افتح التلفزيون واقفل الريسيفر واتفرج على الشاشة وهى سودا حوالى ساعة او ساعتين
كنت اعد اكتب حاجات خاصة بالدراسة على الوورد وبعد ما اكتب تلت اربع صفحات اروح قافلة من غير ماسيفهم
او كنت اعد اتصل عليا من موبايلى وانا عارفة ومتاكدة انه هيدينى مشغول
بس كنت بحب استفزنى اوى
كل شوية ارنلى واسمع تيييييت تيييييت
لحد مالحالة دى وصلت لادمان
يعنى تلاقينى بكلم ماما او بعمل حاجة اروح سايبة كل حاجة ومتصلة عليا
وطبعا عشان الموضوع مايكبرش اكتر من كدة عملت لتليفونى خدمة بريد صوتى يعنى لو اتصلت بيا مش هيدينى مشغول تانى
لا دة هيقولى سيبى رسالتك بعد سماع الصفارة
ودة طبعا بفلوس الحاجة اللى هتخلينى ابطل اعمل كدة تانى علطول
بس والله نسيت واتصلت بيا
بس بعد كدة اكيد هفتكر لوحدى
دة رصيد مش اى كلام يعنى
المهم انا قلت ارجع تانى بقى لحياتى واسيبنى من الهم اللى مش جايب همه
وانتو طبعا ومدوناتكو اهم حاجة فى حياتى
وبعد كدة الكلية
بقالى زمن مروحتش
استعبطت كتتييير السنادى بجد
انا قربت انسى شكلها
بس الحمد لله على كل حال
...............................
انا سميت البوست صباح الخير
لان كنت حاسة انى فى ضلمة الفترة اللى فاتت دى
وفى عز ماكنت فى الضلمة كنت متاكدة انه هيجى وقت الدنيا تبقى صبح ومنورة عادى
والله رغم كل الاحزان اللى بمر بيها
كنت بصبر نفسى وااكد لها انه هيجى اليوم اللى انسى اى حاجة دايقتنى
واهو الحمد لله ادينى بقيت كويسة
وبجد بشكر كل الناس اللى سالو عليا
ربنا يخليكو ليا بجد
الواحد حاسس ان لسة في ناس قلوبها على بعض
وشكر خاص لحماتى وحبيبة قلبى
مـحـــــــــاســـــــن صـابر

17 التعليقات دى بتاعة البوست اللى تحت دة

  1. mohamed ghalia  

    بجد والله يا أورجينال أنا سعيد جدااا بعودتك
    ربنا يسعدك دايما ليكى تاج عندى عن السعادة وياريت تشوفى موضوعى الأخير عن الصداقة
    تحياتى أختى العزيزة

  2. mahasen saber  

    يا اهلا يا اهلا يا اهلا
    عودا حميدا يا اوريجنال كان فينك يا بنتى من بدرى


    نورتى يا قمر

  3. ... amr  

    welcome back :)

  4. حسن حنفى  

    صباح النور

    ايه الرخامه دي بتتصلي علي نفسك ممكن تتصلي علي البيت مثلا :d
    وتردي علي نفسك وتكلمي ضميرك وكده بقي

    هههههههه

    ان شاء الله عوده بدون انقطاع

  5. Unknown  

    صباح النور

    حمدالله علي السلامه

    بس حرام عليكي اللي كنتي عاملاه في نفسك ده

  6. oRiGiNaL HeArT  

    mohamed ghalia

    انا اسعد كتير بسؤال حضرتك وبتعليقاتك
    منورنى بجد دايما
    وانا رايحة اهو اقرا البوست بتاع حضرتك اكيد طبعا كالعادة هيكون له محتوى جامد وهاف
    بالنسبة للتاج بقى دلنى عليه علشان متوهش :D

  7. oRiGiNaL HeArT  

    mahasen saber

    انا كنت هنااااااااك وجيت اهو
    انتى عاملة ايه
    وحشانى والله ووحشانى موضوعاااتك
    بس شكل الشهرة هتغيرك
    هاا
    ها
    ولا ايه
    :D

  8. oRiGiNaL HeArT  

    amr

    thank u :]

  9. oRiGiNaL HeArT  

    حسن حنفى

    هههههههههههههه
    اتصل على البيت؟؟؟؟؟؟؟؟
    بقولك فتحت على نفسى دقسقة كنت هعيط
    تقولى كلمى البيت
    حرااام هليك :)

  10. oRiGiNaL HeArT  

    esraa

    صباح الفل عليكى يا جميلة
    الحمد لله ايام وراحت لحالها بس الرخامة دى بقت طبيعة بتجرى فى دمى :D

  11. مصطفي احمد  

    تصدقي فكره حلوه اوي انا جربتها والله ورنيت غلي نفسي
    وقالي توت توت

    بس بيعرف يزمر

    :d

  12. Bongo  

    ويلكم باك يا جميل
    و متختفيش تاني كده بقي
    الدنيا متستاهلش الزعل
    :)

  13. كيكى عوووووو  

    لولىىىىىىىىىىىىىىىىىى
    لولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
    الف حمد الله على السلااااااامة يا وختشى
    لولىىىىىىىىىىىىىىىىى
    اخيراااااااا يا وحشة ظهرتى بجد وحشتينى اوى اوى
    يعنى الحمد الله كله تمام الحمد الله ياقمر
    بلييييييييييييز بقى طلب غيرى السواد الى دهنتى بى المدونة دة
    ************
    وارجعى بقى للحكايتك الى زى السكر زيك
    اموااااااااااااااااة
    عووووووووووووووووووووووووووووو

  14. oRiGiNaL HeArT  

    مصطفى احمد

    لو عجبتك افكارى قولى عندى افكار منيلة اكتر بكتييير
    ههههه

    منور المدونة

  15. oRiGiNaL HeArT  

    bongo

    اللى يفهم كدة بجد اى حاجة بتهون عليه
    بس صدقينى مهما كنت متاكدة ان مفيش حاجة تستاهل لازم بندايق غصب عننا
    الحمد لله على كل حال
    انا شوفت الرسالة اللة بعتيهالى النهاردة
    بجد ميرسى اوى على سؤالك :)

  16. oRiGiNaL HeArT  

    كيكتىىى

    والله انتى اللى وحشتينى
    بجد مكنتش متخيلة ان عووووووو هتوحشنى اوى كدة
    لما بتيجى تعلقى عندى بتبسط اوى
    ربنا يخليكى لينا وتخضينا _قصدى تبسطينا_كدة دايمااا
    :]
    بالنسبة للسواد انتى تؤمرى والله ان شاء الله هغيرهولك قريب
    من عونياا يا جمييل
    اموااااااااااة
    بس انا كمان ليا طلب
    هاتى ايميلك بقى :D

  17. SwEêt mErOô  

    يا صباح النور
    حمدالله ع السلاااااااااااامه

    بجد افتقدناكي اوي وافتقدنا البوستات الحلوه

    بقه كده يعني !!

    ادخل الاقي الدنيا ضلمت اوي كده

    خضتينا ياشيخه

    عموماً بلاش لوم وعتاب خلينا ولاد النهارده

    والحمدالله انك عديتي الفتره دي

    وحاولي دايماً تتغلبي على اي حاجه تضايقك ... مفيش حاجه تستاهل

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)