احم احم
بناءا على طلب الجماهيير والناس اللى كانت مفتقدانى وبتزن عليا ليل نهار عشان ارجع لعالم التدوين  تاااانى (ولا حد كان فاكرنى اساسا ) اضطريت انى افتح المدونة من تانى
طبعا اكيد وبدون شك كلكو عاوزين تعرفو انا كنت قافلة المدونة ليه(بردو اكيد ولا حد بيسال اساسا) ا
اقولوكو
بس اقولوكو الاول كل سنة وانتو طيبين وعيد سعيد علينا كلنا يارب
ويارب تبقو مبسوطين السنادى وتبقو خارجين من رمضان على احسن حال
انابصراحة مكنتش ناوية اقفل المدونة كتير كانت ظروف عابرة كدة وقلت افوق بس وافتح المدونة
مرت ظروف ووراها جوابات  والجو كان كئيب شوية انما الحمد لله.. طول الوقت عاوزة افتح المدونة عشان ارجع تانى اشوف اخبار الناس اللى وحشتنى  و اقرا مدوناتهم وكل ما اقول افتح المدونة  تحصلى حاجة تحبطنى او تعطلنى
انما الحمد لله بردو جت سليمة وادينى اهو اعدة برغى
    قولت افتح المدونة فى مناسبة ساارررة  فاستنيت للعيد
بدل ما كنت افتحها فى جو الاكتئاب اللى كنت بعانى منه واعديكو
 لا لا متخافوش انا اتعالجت وبقيت تمااام
مش هطول عليكو  عشان تلحقو تاكلو الكحك
وكل سنة وانتو طيبيييييييين

20 التعليقات دى بتاعة البوست اللى تحت دة

  1. immigrant  

    أنا سألتك قفلتي المدونة ليه ولا تزعلي نفسك :huh:
    و أهلًا أهلًا نورتي من تاني
    و كل سنة وإنتي طيبة يا حبي :)

  2. جوجو  

    السلام عليكم

    حمدلله على سلامتك نورتى المدونة

    عيد سعيد عليكى

    تحياتى

  3. mohamed ghalia  

    بناءا على طلب الجماهيير والناس اللى كانت مفتقدانى وبتزن عليا ليل نهار عشان ارجع لعالم التدوين تاااانى (ولا حد كان فاكرنى اساسا ) اضطريت انى افتح المدونة من تانى
    والله حراااااااااااام عليكى مين دول الى مبيسألوش
    كل ما أجى الاقيكى قافلة المدونة
    عموما حمدا لله على السلامة

    مرت ظروف ووراها جوابات والجو كان كئيب شوية
    ممممممممممممممممممممممممممممممم
    مش عيب برده يكون أخوكى محمد صاحب مدونة هل تبحث عن السعادة؟
    وتقولى كده ماشى ماشى حسابك تقل
    هههههههههههههههههههه
    حمدا لله على سلامتك بجد نورتى عالم التدوين تانى
    عيد سعيد عليكى وعلى كل الى بتحبيهم ورمضان مقبول إن شاء الله وعساكى بلغتى ليلة القدر

  4. Yusuf  

    انا جديد في عالم التدوين ودي أول زيارة لمدونتك

    الصراحه مدونتك رائعة جدا ياريت متقفليهاش تاني

    وكل سنة وانتي طيبة

  5. الازهرى  

    مين ؟ فين ؟ ليه ؟

    مين قال كده
    راجعى التعليقات كويس وانت تعرفى ان انا سألت عنك وعن مسابقة القصه اللى قلتى انك هتدخلها يوم ما اتقابلنا فى حفلة توقيع أنا أنثى
    فاكراها ؟

    صدقينى قرات معظم المدنه وكنت منتظر رجوعك لإنها جميله وعجبنى إن واضح إن معظمها من القلب

    فى انتظار الجديد


    كل عام وانت بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك اعاده الله علينا وعلى المسلمين بالخير واليمن والبركات

  6. oRiGiNaL HeArT  

    immigrant
    w ente tayba ya 7abibt 2albe
    bass sou2alk mwsh wasal :grrr



    جوجو

    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    النور نورك يا جميل
    وعيد سعيد عليكى ان شاء الله

  7. oRiGiNaL HeArT  

    mohamed ghalia

    اولا نورت المدونة بتعليقك والله
    ثانيا اسعدنى تعليقك بردو :))
    ثالثا فيك الخير والله وشكرا على سؤالك
    رابعا الله يسلمك ويبارك فيك
    خامسا بئى:@ مين قال انى مكنتش باجى عندك لما بتخنق
    طب والله فعلا كذا مرة لما تضيق اوى فى وشى كنت بروح اعد فى مدونتك شوية
    يمكن مكنتش بسيب تعليقات دايما بس تقريبا كنت مقيمة :D

    وكل سنة وانت طيب وعيد سعيد عليك يااااااارب :)

  8. oRiGiNaL HeArT  

    Yusuf

    اهلا بيك
    نورت مدونتى وعالم التدوين كله
    ميرسي لكلامك وكل سنة وانت طيب
    واتمنى التواصل ان شاء الله

  9. oRiGiNaL HeArT  

    الازهرى

    :$ روحت شوفت التعليقاااات
    ربنا يكرمك بجد وميرسى لسؤالك
    مممم
    انا فاكراك طبعا وفاكرة حفلة التوقيع
    بس شكلك انت اللى مش فاكرنى :@
    مش انا اللى كنت هدخل مسابقة القصة
    دى اية صاحبتى
    انا اللى كنت واقفة جنبها :))
    كب سنة وانت طيييب وعيد سعيد ان شاء الله

  10. الازهرى  

    واضح إن الموضوع مختلط كتير
    أعذرينى بقى السن وانت عارفه

    وكمان كانت سنهبكالوريوس بكل ضغطها ووصعب أفتتكر من بين مجموعة بنات احترمتهم كلهم لفكرهم الراقى وحبهم وطنهم
    مين فين

    اتفقنا لكن على العموم المدونه على الأقل بتاعتك ودى أنا متأكد من رأيي منها
    وألا هتقولى لى إنك اتنازلتى عنها لواحده تانيه ؟

  11. mohamed ghalia  

    ايه يابنتى كل ده بتعيدى
    يلا عايزين نشوف مواضيعك الجديدة
    وبعدين من غير حلفاتن أنا عارف انك بتيجى مدونتى على طول ومش بتعلقى

    ربنا يسعدك دايما

  12. حسن حنفى  

    كل سنه وانتي طيبه

    متأخره شويه او شويتين بس انا كمان كنت الفتره اللي فاتت سايب التدوين شويه

    حمد لله علي السلامه

  13. عمرو فكرى  

    ازيك؟ :mellow:

  14. عمرو فكرى  

    ترالملم لم ترا لم لم

  15. عمرو فكرى  

    مش ده العيد الصغير بتاع السنة اللى فاتت؟ :D

  16. عمرو فكرى  

    لسة واخد بالى حالا ان انا اخر تعليقين قبل ما احط التعليق اللى انا لسة حاطه من شوية ده :D

  17. mohamed ghalia  

    يااااااااااااااااااااااااااااااه فينك من زمان
    ووحشتنى المدونة دى جداااااااااااااا

  18. oRiGiNaL HeArT  

    ياااه انت بجد ^_^ لسه فاكر المدونة اصلا!!!!!!

    والله المدونة وحشتنى انا كمان متتصورش اد ايه اتبسط انى دخلتها تااانى
    شكرا على سؤالك وزيارتك والله فرحتنى

  19. oRiGiNaL HeArT  

    عمرو فكرى

    السنين بتعدى والواحد مش حاسس

    انت عامل ايه يارب تكون بخير :)

  20. عمرو فكرى  

    عدت سنة تقريبا على اخر تعليق ليا هنا, اللى هو كان بعد سنة تقريبا من التعليق اللى قبله

    على الله ماتعلقيش تانى بعد سنة كاملة

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)