من ساعه ما اخدت الاجازة وانا حاسة بملل فظيع.. مش بعمل اعمل اى حاجة مفيدة او بمعنى اصح مش راضية...
اعدة وحاطة ايدى على خدى
لغاية مالاجازة قربت تخلص
وانا زى مانا
..صحيت امبارح اعدت افكر و قلت انا هفضل كدة علطول ولا ايه ؟؟؟



قلت لاءا
كفاااااااايية ملل واحباط...وعملت انقلاب على نفسى
وعملت بنصيحة باباى واكلت السبانخ>>>>>>>>وانطلقت

غيرت شكل اوضتى خالص.. طبعا بهدلتها بس غيرت النظام
قلت يمكن التجديد يغير من الازمة شوية

ومن كتر النشاط اللى حل عليا بقيت اى حاجة تقابلنى اعد اغير فيها

وادى النتيجة>>>

غيرت شكل المدونة قلت يمكن نفسى تتفتح بقى بدل ماانا ماليش نفسى اكتب اى حاااجة خالص

يلا قولولى رايكو ايه فى شكلها دة انا حاسة انه هادى اكتر ومرتب على عكس اللى حصل لاوضتى :((



11 التعليقات دى بتاعة البوست اللى تحت دة

  1. Mahmoud البطراوى  

    انا دى اول زياره ليا ومعرفش شكلها زمان

    بس هى دلوقتى جميله اوى بجد والسيد بار تحفه

  2. zOzO  

    عندك حق والله
    ملل رهيب


    بس انا الحمد لله باخد حاليا
    الـــ
    ICDL
    وكمان بدات احفظ قران


    حاولي تعملي حاجه زي كدا
    ربنا معاكي
    وميرسي لمرورك

  3. blue-wave  

    حلو الشكل دا
    هادى فعلا
    وحاولى تشغلى نفسك بحاجه لأن فعلا الملل حاجه رهيبه ورخمه

  4. spower  

    ملل ملل ملل
    حاولي تعملي شئ مفيد
    تتعلمي حاجه جديدة
    تتعرفي علي نفسك اكتر
    وتتعرفي علي اللي حواليكي

    اقولك علميني ايطالي
    وليكي الأجر والثواب

    سلام

  5. oRiGiNaL HeArT  

    بطوط حبوب

    ميرسى ليك ونورت المدونة ويارب تكون

    ********************
    zozo

    انا كمان ان شاء الله هبدا icdlمن اول الشهر الجاى
    وربنا يوفقنا جميعا
    :)

    ***********

    blue-wave

    ميرسى ليك
    وانا بحاول اهو انهى على الملل قبل ماينهى عليا :)

    *************
    spower

    انا موافقة طبعا
    اهو بدل ما انساه وكمان دة اول صيف ماخدش كورسات ايطالى ولا اهتم بيه
    شوف لو حضرتك عاوز اى حاجة فى الايطالى انا تحت امرك

  6. نونو  

    ربنا يعفيينا من الملل ربك اللى بيستر
    على فكرة الشكل دة حلو وهادى

  7. oRiGiNaL HeArT  

    نونو
    نورتى المدونة :)

  8. الرسائل الرومانسية  

    خليها على الله


    على العموم دى مدونة جديدة ليا بفكرة جديدة اتمنى ابداء الراى فيها

  9. oRiGiNaL HeArT  

    الرسائل الرومانسية
    بيتهيئلى انت حطيت الكومنت على الموضوع اللى فات :s

  10. RASHA  

    شكل مدونتك تحفة وعشان تخرجى من الملل ده مارسى رياضة اى رياضة حتى المشى وبجد حتحسى بتغيير

  11. جوجو  

    السلام عليكم
    ازيك عاملة ايه هى الاجازة كده كلها ملل حتى بتبعدك عن صحابك معلش مش انتى لوحدك ربنا يطمنك على نتيجتك

Post a Comment

Subscribe to: Post Comments (Atom)